وکیل مهاجرت به کانادا در تهران

برای گرفتن ویزای توریستی کانادا نیاز به تشکیل پرونده ی مهاجرتی دارید. برای پیگیری اینگونه پرونده ها علاوه بر هزینه هایی که دارد نیاز به مهارت و تجربه ی وکیلی است که بتواند با راهنمایی درست شانس اخذ ویزا و مهاجرت را بالا ببرد. هیچ دولتی برای انجام کارهای مهاجرتی گرفتن وکیل را الزامی نمی کند ولی به دلیل تخصص بودن کارهای مربوط به مهاجرت و نیاز به صرف وقت برای اینگونه کارها بهترین راه داشتن یک وکیل معتبر برای پیگیری پرونده است. مهاجرت کار آسانی نیست و مسیری پر پیچ و خم دارد. ریزه کاری های مربوط به پروسه ی مهاجرت بسیاری از افراد را فرسوده می کند به همین دلیل ممکن است افرادی که تصمیم جدی برای نگرفتن وکیل داشته اند نیز بعد از برخورد با مشکلات به وکلای مهاجرت مراجعه کنند. دلایل زیادی منجر به ریجکت شدن پرونده می شود و باید در همان ابتدا اطلاعات درستی درباره ی مدارکی که می خواهید ارسال کنید داشته باشید.

بهترین وکیل مهاجرتی به کانادا در تهران

وظایف وکیل مهاجرت کانادا

وکیل مهاجرتی در همه ی مراحل مربوط به این کار در کنار موکلان خود هستند. برای ایجاد یک شرایط بهتر مراجعه به یک وکیل در اولین گام تا آخرین مراحل بهترین تصمیم است. وکلای خبره برای پیشبرد کارها شرایط موکلان خود را مورد بررسی قرار می دهند تا بهترین روش مهاجرت را برای آن ها پیشنهاد بدهند. آن ها به بررسی پرونده می پردازند و در صورتی که مدارک دچار نقص باشد به موکل خود اطلاع می دهند. برای افزایش شانس اخذ ویزای کارآفرینی کانادا امتیازات فرد بسیار مهم است در صورت بالا بودن امتیاز مدت زمان اخذ ویزا کمتر خواهد شد و وکیلان مهاجرت در صورت مستعد بودن فرد برای کسب امتیازات بالا آن ها را راهنمایی خواهند کرد. آن ها با کمترین ریسک پرونده را به اداره ی مهاجرت می فرستند و در صورتی که پرونده کامل نباشد این کار را انجام نخواهند داد چون می دانند پرونده برگردانده می شود. آن ها تجربیات افرادی که برای مصاحبه به سفارت می روند را می دانند و برای پذیرفته شدن از طرف سفارت نکاتی را به مراجعان خود یادآور می شوند. تقویت روزمه، معادل سازی مدارک و گرفتن نمره ی زبان از جمله مواردی است که با کمک وکیل به راحتی آماده می شود.

ضرورت گرفتن وکیل مهاجرت کانادا

روش های مهاجرت به کانادا

برای برخی از افراد روند پیگیری پرونده ی مهاجرتی بدون داشتن وکیل معتبر امکان پذیر نیست و این افراد باید وکیل مهاجرت بگیرند.

این افراد کسانی هستند که سابقه ی ریجکت شدن ویزا دارند، دارای سوء پیشینه هستند، پرونده ی آن ها مدت زیادی است که در دست بررسی است، کسانی که کارفرما هستند و یا قصد دارند نیروی کار مهاجر استخدام کنند، افرادی که اطلاعات کافی درباره ی مهاجرت و توانایی پیگیری شخصی پرونده را ندارند و همه ی افرادی که وقت کاغذ بازی های اداری و سواد کار با اینترنت را ندارند. وکلا با پیگیری های دقیق و منظم این مسیر را برای افراد با اطمینان و امید بیشتری طی می کنند و از خسته شدن موکلان خود در طی پروسه ی مهاجرت جلوگیری می کنند. مهاجرت به کانادا ویژه مدیران یکی از راه های پیشنهادی وکلای مهاجرتی میباشد. برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

سوالات ضروری از وکیل مهاجرت کانادا

برای اطمینان از تبحر وکلا و همچنین شرایط کلی قوانین مهاجرت بهتر است قبل از اولین جلسه ی رسمی سوالات خود را برای کسب اطلاعات از وکیل آماده کنید. سوالاتی که از وکلا پرسیده می شود درباره ی نوع مهاجرت و بهترین روش مهاجرتی با توجه به شرایط کلی افراد است. دغدغه ی بعدی افراد همراه بردن خانواده است که باید درباره ی آن از وکیل سوال کنند. پرسیدن شرایط کشورهای مختلف از جمله کانادا برای مهاجرت نیز بسیار ضروری است. هزینه های مربوط به تشکیل پرونده، وکیل و هزینه ای که دولت کشور مقصد دریافت می کند و زمانی که برای یک پرونده صرف می شود از مهم ترین اطلاعاتی است که افراد باید داشته باشند. برای اطلاع از شرایط کلی مهاجرت با گروه تخصصی اساطیر ویزا تماس بگیرید.

بهترین وکیل مهاجرت کانادا

به دلایلی چون تبلیغات سودجویانه و فعالیت وکیلان تجربی سپردن کارها به یک وکیل قانونی و ماهر کار دشواری به نظر می رسد. برای اطمینان به وکیلی که قرار است پیگیر پرونده ی شما باشد بهتر است چند نکته را در نظر بگیرید. وکلای معتبر دفتر کار و آدرس مشخصی دارند قبل از مراجعه به آن ها باید از قانونی بودن مدرک آن ها مطمئن شوید و بعد هزینه ها را پرداخت کنید. موسسه حقوقی که این خدمات را انجام می دهد باید پروانه ی معتبری داشته باشد. برای کاریابی و اعزام دانشجو به خارج هم این افراد نیاز به تجربه و جمع آوری مدارک مورد نیاز دارند. موسسات معتبر مهاجرتی فقط با وکلای حرفه ای با سابقه ی موفق در این زمینه همکاری می کنند. برای وکلا تعداد پرونده های موفق بسیار مهم است. گرفتن جواب مثبت از اداره ی مهاجرت برای این وکیلان امتیاز محسوب می شود و تعداد این پرونده ها رزومه ی آن ها را قوی تر می کند. تسلط بر قوانین مهاجرتی و به روز بودن این اطلاعات برای اکثر وکیلان زبده بسیار ضروری است. کانادا و استرالیا از جمله کشورهایی هستند که برای وکلای خود مجوز وکالت صادر می کنند و بدون داشتن این مجوزها نمی توان کارهای مربوط به وکالت را انجام داد. این کشورها فقط افراد دارای مجوز را برای پیگیری پرونده ها به رسمیت می شناسند. برای اطمینان از شرایط پرونده مهاجرتی و پرداخت هزینه های مناسب با گروه اساطیر ویزا تماس بگیرید.

مهاجرت به کانادا

بهترین روش مهاجرت به کانادا برای ایرانی ها چیست؟

بهترین وکیل مهاجرتی به کانادا در تهران می تواند به متقاضیان مهاجرت به این کشور محبوب، راهنمایی های لازم را جهت معرفی انواع روش های مهاجرت به کانادا ارائه دهد. ایرانی ها برای مهاجرت به کشورهای اروپایی و آمریکایی با محدودیت های زیادی روبرو هستند. به همین دلیل است که تأکید داریم بهتر است قبل از ورود به این مراحل، با یک وکیل مهاجرتی با تجربه صحبت کنید.

تا به اینجای مطلب متوجه شده اید که یک وکیل مهاجرتی چطور به شما کمک می کند و شما به چه راهنمایی هایی نیاز دارید. پیش از آنکه به آماده کردن مدارک اولیه برای درخواست مهاجرت به کانادا در سال 2023 بپردازید، ما در این قسمت می خواهیم انواع بهترین روش های مهاجرتی برای ایرانی ها را به شما معرفی کنیم.

از میان انواع روش های مهاجرت به کانادا، 5 تا از آنها برای ایرانی ها انتخاب بهتری است. این 5 روش عبارتند از: مهاجرت به کانادا از طریق ویزای تحصیلی؛ مهاجرت از طریق مهارت های کاری؛ مهاجرت از طریق سرمایه گذاری یا ثبت شرکت؛ مهاجرت از طریق پیشنهاد شغلی؛ مهاجرت از طریق ویزای توریستی.

این بررسی نمی تواند دلیل بر این باشد که سایر روش های مهاجرت به کانادا برای ایرانی ها مناسب نیست؛ خیر؛ این 5 روش در چندین سال اخیر، آمار بیشتری را به خود اختصاص داده اند. در صورت وجود شرایط، مهاجرت از طریق تولد فرزند در کانادا یا مهاجرت از طریق ازدواج هم امکان پذیر است.

یک وکیل مهاجرتی چطور ما را در انتخاب روش مهاجرت به کانادا راهنمایی می کند؟

روش های مهاجرت به کانادا

فرض می کنیم شما انواع روش های مهاجرت به کانادا را بررسی کرده اید و به طور اجمالی می دانید که واجد شرایط یک یا چند روش موجود هستید.

بی شک به فکر این می افتید که از وکیل مهاجرت به کانادا در تهران کمک بگیرید. این یک اقدام صحیح است.

اما با این حال، می خواهید بدانید که یک وکیل مهاجرتی با تجربه، چطور به شما کمک می کند.

اول از همه باید گفت، اگر با یک وکیل مهاجرتی تخصصی برای ورود به کشور کانادا صحبت کنید، از هر نظر به نفعتان است. به هر حال، یک وکیل مهاجرتی که در حوزه مهاجرت به کانادا تخصص دارد، فوت و فن ها و چالش های این مسیر را بهتر می شناسد.

وکلای مهاجرتی تخصصی کانادا می توانند بر اساس اطلاعاتی که از فرد متقاضی مهاجرت دریافت می کنند، او را در انتخاب بهترین روش مهاجرتی راهنمایی نمایند. به طور مثال، معیارهایی از قبیل سن متقاضی، وضعیت خانوادگی، میزان درآمدها و سرمایه، وضعیت تأهل، هدف از مهاجرت، وضعیت اسکان و شغل پس از ورود به کانادا، تأمین مالی پس از ورود به کانادا، میزان تسلط به زبان خارجی و … به طور دقیق بررسی می شود.

برخی روش های مهاجرت به کانادا یک سری شرایط سخت گیرانه دارند؛ به طور مثال، مهاجرت از طریق مهارت کاری یا جاب آفر، نیاز به یک دعوتنامه کاری از کارفرمای کانادایی دارد و فرد باید دارای مهارت فنی و زبان خارجی (انگلیسی یا فرانسه) باشد. برای روش مهاجرتی از طریق سرمایه گذاری، فرد باید بتواند حداقل مبلغ سرمایه گذاری را برای استان مورد نظر خود در کانادا ارائه بدهد.

به همین دلیل، پیشنهاد می کنیم قبل از اینکه هر اقدامی برای درخواست مهاجرت به کانادا ارائه بدهید، با وکلای حرفه ای و باتجربه در این گروه تخصصی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

انواع راه های مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا یکی از گزینه های انتخابی برای اکثر افرادی که میخواهند مهاجرت کنند میباشد. کانادا از امن ترین کشورها و با رفاه وبالا و اقتصاد خوب است. مهاجرت به کانادا از راه های مختلفی امکان پذیر است. اما به هر حال برای اقدام به مهاجرت باید یک سری شرایط را داشته باشید. ما در ادامه تعدادی از پرطرفدارترین راه های مهاجرت به کانادا برای ایرانیان را ارائه کرده ایم. شما میتوانید با مطالعه راه های موجود ، تعداد راه هایی که به شرایط شما نزدیک تر بود را انتخاب کنید و با وکیل مهاجرتی در میان بگذارید. وکیل مهاجرتی با بررسی شرایط و مدارک به شما کمک میکند از طریق ساده ترین راه به کانادا مهاجرت کنید.

اولین روش : مهاجرت کاری به کانادا

مهاجرت کاری به کانادا از بهترین گزینه ها برای افرادی است که تحصیل کرده و تخصص و تجربه دارند. کار در کانادا بسیار زیاد و نیروی کاری کمی دارد از این نیروی کار موجود هم تعداد زیادی از آنها را مهاجرین تشکیل داده اند. پس بهترین گزینه برای افرادی است که تجربه کاری و تخصص دارند. زمینه های شغلی موجود در کانادا که بیشترین طرفدار را دارد شامل مهندسی فناوری اطلاعات ، حسابدار و وکیل و پزشک و… میباشد . قبل از اقدام به مهاجرت زمینه کاری خودتان را مشخص کنید.

سوالات متداول برای مهاجرت از طریق کار در کانادا

  1. شرط سنی برای مهاجرت کاری به کانادا وجود دارد؟

برای مهاجرت در هر سنی میتوان اقدام کرد اما قاعدتا اگر سنتان کمتر باشد امتیاز بهتری میگیرد و راحت تر میتوان اقدام کرد. بهترین سن برای مهاجرت کاری 25 تا 35 سال است اما در سن بالا باید از موارد دیگر برای دریافت امتیاز استفاده کرد.

  1. سابقه ی کار چند سال نیاز است؟

برای اقدام به مهاجرت کاری باید حداقل یک سال سابقه ی کار مرتبط داشت اما هرچقد راین سابقه بیشتر باشد امتیاز بیشتری دریافت میکنید و راحت تر میتوان ویزا را دریافت کرد.

  1. مزیت مهاجرت کاری به کانادا چیست؟

کانادا کشوری است با نیروی کار کم و افراد مسن در این کشور زیاد است به همین دلیل کانادا از مهاجرینی که قصد کار در این کشور را دارند استقبال میکند. و میتوانید یک شرایط کار و زندگی در یک کشور خوب را تجربه کنید.

  1. مدرک زبان مورد نیاز برای مهاجرت کاری چیست؟

از هر طریقی که بخواهید برای مهاجرت به کانادا اقدام کنید باید مدرک زبان انگلیسی یا فرانسه داشته باشید. حداقل مدرک مورد نیاز برای اقامت از طریق کار مدرک زبان آیلتس با نمره 5.5 است.

دومین روش : مهاجرت از طریق جاب آفر کانادا

جاب آفر یعنی برای فردی که قصد مهاجرت دارد از طریق یک کارفرمای کانادایی پیشنهاد شغلی ارائه شده باشد. ولی به این راحتی هم نیست و هم فرد مهاجر و هم کارفرما باید یک سری شرایط را داشته باشند تا این درخواست شغلی قبول شود و بتوان از این طریق مهاجرت کرد. اما یکی از بهترین گزینه هاست برای مهاجرت زیرا دیگر فرد مهاجر دغدغه نداشتن درآمد و پیدا کردن شغل را ندارد و از همان روز اول با خیال راحت وارد کانادا میشود. برای گرفتن اقامت از طریق جاب آفر شرایط مختلفی وجود دارد که میتوانید اطلاعات کامل تر را از صفحه مرتبط با جا آفر کانادا مطالعه کنید.

اگر شما هم قصد مهاجرت از طریق جاب آفر کانادا را دارید لینک ارائه شده را کلیک کنید تا اطلاعات و هزینه و مزایا و معایب جاب آفر را به طور دقیق مطالعه کنید.

سوالات متداول برای مهاجرت از طریق جاب آفر کانادا

  1. هزینه مهاجرت از طریق جاب آفر جقدر است؟

هزینه ها به دو دسته تقسیم میشوند دسته اول هزینه کارهای اداری شامل ترجمه مدرک ، ورک پرمیت و… که ازحداقل 1400 دلار شروع میشود و هزینه های تمکن مالی از حدود هر نفر 13000 دلار شروع و با افزایش هر نفر حدود 3000 دلار اضافه میشود.

  1. چطور جاب آفر پیدا کنیم؟

کانادا نیروی کار کمی دارد و به همین دلیل روزانه تبلیغات و آگهی های زیادی برای شغل های مختلف در سایت ها ارائه میدهند. سر زدن به این سایت ها و همچنین صحبت مستقیم با کارفرما میتواند شرایط را برای اقامت جاب آفر محیا کند.

  1. جاب آفر برای همه مشاغل هست؟

تقریبا برای همه هست به جز یک سری مشاغل دولتی که تنها در صورتی امکان دارد که کارفرما نتواند نیروی کار مناسب در کانادا پیدا کند و مجبور به گرفتن نیروی کار مهاجر شود.

روش سوم : مهاجرت تحصیلی به کانادا

یکی از بهترین راه های برای جوانان مهاجرت از طریق تحصیل در کانادا میباشد. دانشگاه های موجود در این کشور جز 100 دانشگاه برتر جهان است و قبولی در کارشناسی این دانشگاه ها کمی سخت است . اما برای مهاجرت تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد کار ساده تر است. زیرا شما میتوانید با دست پر بروید. داشتن مدارک کارشناسی ، مدرک تافل ، مقاله های علمی و یک روزمه ی قوی میتواند به قبولی شما در دانشگاه های کانادا کمک زیادی کند. البته این را در نظر داشته باشید که اگر بورسیه نیستید هزینه تحصل در این کشور زیاد است اما اگر بتوانید شغلی در این کشور پیدا کنید و درآمد دلار داشته باشید پرداخت این هزینه ها خیلی هم سخت نیست.

سوالات متداول برای مهاجرت از طریق دانشگاه

  1. هزینه دانشگاه های کانادا چقدر است؟

هزینه ها بستگی به مقطع تحصیلی و رشته انتخابی دارد. اما حدودا در مقطع کارشناسی بین 10000 تا 20000 دلار و در مقطع ارشد حدودا بین 13000 تا 25000 دلار میبشد. در مقطع دکترا هم بین 50000 تا 150000 میباشد.

  1. کل شهریه دانشگاه باید در همان ابتدا پرداخت شود؟

خیر بستگی به دانشگاه دارد و معمولا چند درصد از شهریه را برای ثبت نام دریاقت میکنند.

  1. شرایط کار برای دانشجو چگونه است؟

امکان کاره نیمه وقت برای دانشجویان امکان پذیر است و میتوانند حدود 40 ساعت در طول دو هفته کار کنند.

روش چهارم : مهاجرت به کانادا با سرمایه گذاری

کانادا یکی از 10 کشور برتر برای سرمایه گذاری است. این کشور کمترین فساد مالی و اداری را دارد و بهترین گزینه براس سرمایه گذاری است. در استان های مختلف کانادا میتوان سرمایه گذاری کرد که بسته به نیاز استان شرایط سرمایه گذاری متغییر است. اما به طور کلی سرمایه گذاری از طریق بیزینس ، خرید ملک در کانادا ، ثبت شرکت در کانادا و… امکان پذیر است که میتوانید با توجه به شرایط خودتان و شهر مورد نظر برای اقامت نوع سرمایه گذاری را مشخص کنید.

اگر شما هم به فکر سرمایه گذاری در کانادا هستید برای دریافت اقامت از طریق سرمایه گذاری اینجا کلیک کنید.

سرمایه گذاری و دریافت اقامت از این طریق کمی پیچیده است زیرا گاهی نمیتوان با سرمایه گذاری به طور مستقیم ویزای کانادا را دریافت کرد. اما به هر حال با کمک یک وکیل مهاجرتی در تهران میتوان سرمایه گذاری مطمئنی داشت.

سوالات متداول برای سرمایه گذاری در کانادا

  1. آیا از طریق خرید ملک میتوان اقامت گرفت؟

باید گفت که خرید ملک از همان سرمایه گذاری هایی است که نمیتوان به طور مستقیم اقامت دائم گرفت. و منظور از اقامت از طریق سرمایه گذاری ، سرمایه گذری به صورت کارآفرینی و تجاری است.

  1. هزینه سرمایه گذاری در کانادا چقدر است؟

همانطور که گفته شد نوع و هزینه سرمایه گذاری در استان های کانادا متفاوت است اما بهترین و ارزان ترین استان ها شامل استان نیوبرانزویک، بریتیش کلمبیا و جزیره پرنس ادوارد است که هزینه سرمایه گذاری در آنها از حدود 100 هزار تا 200 هزار دلار متغییر است.

  1. بهترین روش سرمایه گذاری در کانادا کدام است؟

نمیتوان برای همه افراد با شرایط مختلف یک نوع سرمایه گذاری را به عنوان بهترین اعلام کرد . اما با مشورت با وکیل مهاجرتی در تهران میتوانید با توجه به شرایطتان بهترین راه را انتخاب کنید.

  1. برای سرمایه گذاری تجاری محدودیت سنی وجود دارد؟

خیر محدودیت ندارد اما همانطور که گفته شد برای اخذ اقامت نیاز به امتیاز دارید که اگر در محدوده سنی مناسبی باشید امتیاز بیشتری دریافت میکنید.

روش پنجم : مهاجرت به کانادا از طریق خرید بیزینس

سرمایه گذاری در کانادا و راه اندازی یک کسب و کار یکی از راه های اخذ اقامت است . اما گاهی افراد برای دریافت اقامت کسب و کاری که دیگران راه اندازی کرده اند را میخرند. به این حالت خرید بیزینس برای اقامت میگویند. اما خرید بیزینس خیلی هم کار ساده ای نیست و باید با یک وکیل مهاجرتی حرفه ای و با تجربه این سرمایه گذاری را انجام دهید.

اگر شما هم میخواهید هرچه سریع تر اقامت کانادا را بگیرید . به خرید بیزینس کانادا فکر میکنید ما را دنبال کنید.

سوالات متداول برای خرید بیزینس در کانادا

  1. با خرید بیزینس میتوان اقامت دائم گرفت؟

به طور مستقیم فقط اقامت دو ساله داده میشود اما بعد از آن برای اقامت دائم اقدام کنید که کار سختی و پیچیده ای نیست.

  1. هزینه خرید بیزینس در کانادا 2023 چقدر است؟

برای سرمایه گذاری و خرید بیزینس باید حداقل 150 هزار دلار داشته باشید. اما قبل از اقدام حتما از مشاوره های وکیل مهاجرتی کمک بگیرید. اما تنها این هزینه خرید نیست و هزینه های کارهای اداری و دریافت ورک پرمیت و… بسیار زیاد است. قبل از اقدام به خرید بیزینس بودجه خود را در نظر بگیرید.

  1. مدرک زبان برای خرید بیزینس مهم است؟

خیر تقریبا از محدود راه های اقامت است که نیاز به مدرک زبان ندارد اما به هر حال زندگی در این کشور به آموزش و یاد گیری زبان نیازمند است. اما برای اقامت از طریق خرید بیزینس مدرک زبان اهمیتی ندارد.

هزینه مهاجرت به کانادا در 2023

به طور کلی مهاجرت هزینه زیادی دارد ولی میتوان از طریق یک سری راه ها هزینه کمتری پرداخت کرد. برای اقدام به مهاجرت میتوانید بدون استفاده از وکیل هم اقامت بگیرید ولی بهتر است از وکیل متخصص در این زمینه استفاده کنید. قاعدتا هزینه وکیل هم جزئی از هزینه های مهاجرت است. و به محض ورود به کانادا باید هزین های حمل و نقل ، غذا و مسکن را داشته باشید. هزینه را نمیتوان به طور دقیق اعلام کرد مثلا اگر از طریق مهاجرت تحصیلی اقدام میکنید پس باید هزینه های دانشگاه را نیز پرداخت کنید که کم هم نیستند. این رانیز در نظر داشته باشید که شاید چند مدت طول بکشد تا شما کار پیدا کنید و درآمد داشته باشید پس باید یک پس انداز برای حداقل یکسال داشته باشید. برای اطلاع دقیق تر از هزینه مهاجرت به کانادا با مشاوران شرکت اساطیر تماس بگیرید.

مزایای مهاجرت به کانادا

سالهاست که ایرانیان به کشور کانادا مهاجرت میکنند دلیل این مهاجرت زیاد این است که کانادا کشوری مهاجر پذیر است و اقتصادی قوی و رفاه بالایی دارد. از دیگر مزایای کانادا میتوان به شرایط کاری مطلوب و همچنین زبان انگلیسی به عنوان زبان رسمی اشاره کرد. همه ی اینا و دیگر موارد میتواند کانادا را به کشوری امن و مطمئن برای مهاجرت تبدیل کند. اگر شما هم به دنبال مهاجرت به کانادا هستید با مشاوران ما تماس بگیرید.

سوالات متداول مهاجرت به کانادا

بهترین روش مهاجرت به کانادا کدام است؟

نمیتوان بهترین روش را اعلام کرد بستگی به شرایط زندگی اقدام کننده دارد. اما در بین جوانان بهترین راه مهاجرت تحصیلی است.

مهاجرت به کانادا راحت تر است یا آلمان؟

کانادا کشور مهاجر پذیر است و شرایط پذیرش راحت تری دارد. اما همهی این ها به شرایط کار و زندگی شما مربوط میشود.

بعد از ریجکت پرونده باز هم امکان مهاجرت هست؟

بله بعد از ریجکت میتوان علت ریجکت را برطرف کرد نقاط قوت شما را بولد کرد و باز هم از طریق وکیل مهاجرتی اقدام کرد.

بهترین سن برای مهاجرت تحصیلی چه سنی است؟

همانطور که گفته شد بهتر است بعد از کارشناسی اقدام کنید و بهترین سن بین 24 تا 33 سال است ولی در هر سنی میتوان اقدام کرد.

چه مدرک زبانی برای اقدام به مهاجرت لازم است؟

زبان رسمی کشور کانادا انگلیسی هست اما میتوان به زبان فرانسه هم نیز صحبت کرد ولی تنها در تعدادی از شهرهای کانادا زبان فرانسه صحبت میکنند. قبل از اقدام به مهاجرت شهر مورد نظرتان را انتخاب کنید. اما داشتن مدرک آیتلس برای مهاجرین مهم است.